دل نوشته ای چند!!

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین

دل نوشته ای چند!!


 سلامی چو بوی خوش آشنایی 

بدان مردم دیده روشنایی 

درودی چو نور دل پارسایان 

بدان شمع خلوتگه پارسایی

زندگی باز جاریه و ادامه داره , من و تو میخواهیم با این جویبار جاری لحظه ها چیکار کنیم؟

مثل شیر آبی میمونه که باز شده و داره میریزه , نمیتونیم ببندیمش ولی میتونیم بخوریم و به دیگران بخورونیم و دوش بگیریم یا دلامون رو آبیاری کنیم.

اینکه من و شما هدفی داشته باشیم و در راه رسیدن بهش تلاش کنیم خیلی لازم و ضروریه.

این هدفها نیستند که بزرگ و کوچکند این انسانها هستند که بزرگ و کوچکند.

آدمها بسته به آرمانها و اهدافی که در سر دارند ارزشگذاری میشن تو زندگیشون و در روابطشون.

هر احساسی نسبت به خودت داشته باشی دیگران هم همان احساس رو نسبت بهت خواهند داشت.

من خودم را دوست دارم 

من خودم را بخشیدم 

شما هم اول خودتون و گذشته تون رو ببخشید تا سبک بارتر رو به آینده تون قدم بردارید.

زندگی رو سخت نگیریم قدر داشته هامون رو بدونیم و برای رسیدن به خواسته هامون تلاش بکنیم بدون ذره ای دلشوره نسبت به "نکنه" ها

بدون نگرانی نسبت به چیزی که میخواد اتفاق بیفته یا میخواهیم اتفاق بیفته 

من و تو نمیتونیم 100 درصد آینده مون رو پیش بینی کنیم 

ولی میتونیم هرکاری از دستمون برمیاد براش بکنیم 

اینکه باید تلاش کنیم شکی درش نیست.

تلاش امیدوارانه نه تلاش مذبوحانه و مدل قربانی.

بی چشمداشت دوست داشته باشیم 

بی ریا خدا را پرستش کنیم خدایی که وسوسه درونی همه ما رو میدونه 

خدایی که از رگ گردن به ما نزدیک است.

خیر و نیکی و برکت و دوستی و صفا و خوشبختی رو برای همه بخواهیم تا نصیب خودمون هم بشه .

هر از گاهی هم با امام زمانمون (عجل الله تعالی فرجه الشریف)حرف بزنیم که :

درسته از چشممون پنهانی ولی به یادت هستیم

اماما ! در حکم پدر امتی بچه ها بدی میکنن تو خودت بزرگواری و کریمی خودت دعامون کن چنانکه همیشه دعاهای تو دفع  بلا کرده از ما .

اماما ! دعامون کن خدا توفیق عبادت بی غل و غشش رو نصیب همه مون بکنه و توفیق بده نسبت به شما خاندان رسالت و امامت و طهارت معرفت پیدا کنیم .

شما ولی نعمت همه عالم هستی و واسطه فیض این عالمید. 

زمین و زمان به امر و اطاعت شما هستند.

شما واجب الاطاعه هستید.

زمین از خلیفه خدا خالی نیست .

خدا خوب میداند کجا خلافتش را قرار دهد.

عجل الله تعالی فرجک الشریف و سهل الله تعالی مخرجک.

اللهم عجل  لولیک الفرج و اجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه.

سری که سر سربازی در راه تو را نداشته باشد نباشد بهتر است 

جانی که جانانش تو نباشی مباد .

ارزش زندگی به خوردن و خوابیدن و تولید نسل و مردن و رفتن نیست .

ارزش زنده بودن و زندگی کردن به اینه که حقی زنده بشه و باطلی پاک بشه .

خدایا دوستت دارم.

خدایا قلب نازنین آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف رو از ما راضی و حشنود قرار بده 

برما با رضایت ایشان از ما منت نه.

ما را از شهادت طلبان در رکاب حضرتش به طیب خاطرمان قرار ده .

خدایا دشمنان اسلام و مسلمین را خوار و ذلیل گردان 

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین.

الحمد لله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة علی ابن ابیطالب علیه السلام.



نظرات شما عزیزان:

محمد کوکبی
ساعت23:38---10 شهريور 1392
الحمد الله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة امیرالمومنین و الائمة المعصومین

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: دل نوشته و خودمانی، ،
:: برچسب‌ها: دل نوشته ,
نویسنده : علی ربّانی
تاریخ : جمعه 20 ارديبهشت 1392
زمان : 12:57


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.